poniedziałek, 9 maja 2011

Wyjazd do Nidzicy

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z wyjazdu do Nidzicy! Tutaj!


Relacje uczestników wyjazdu do Nidzicy:

„Bardzo podobała mi się modlitwa do Matki Bożej Gietrzwałdzkiej, w hołdzie przeszedłem z kolegami i koleżankami wokół cudownego ołtarza, ja, Ela, Kasia, Gosia, Basia złożyliśmy dary na ołtarzu podczas mszy, w intencji wszystkich osób niepełnosprawnych, którą prowadził ks. biskup Edmund Piszcz, a potem każdego z nas pobłogosławił” - Łukasz L.

„Na mnie największe wrażenie zrobił cudowny obraz Matki Bożej Gietrzwałdzkiej, wokół którego przeszedłem klęcząc, oraz pokaz ogni po zakończonym koncercie. Podobały mi się również chaty w skansenie, do którego zabrali nas gospodarze – organizatorzy koncertu.” - Paweł M.

„Cieszę się bardzo, że daliśmy radę przejść na kolanach wokół cudownego obrazu oraz, że biskup E. Piszcz nas pobłogosławił i również pokaz ogni po zakończonym koncercie zrobił na mnie wrażenie. Ważne było dla mnie to, iż mogłam zaśpiewać razem z Łukaszem „Polskie Kwiaty” na scenie, po mszy przy źródełku.” - Katarzyna K.




„Mnie się podobał skansen, pokaz sztucznych ogni, kościół św. Huberta, szczególnie wewnątrz. Ponad to bardzo fajnie było móc zobaczyć choć z daleka pola grunwaldzkie, które widzieliśmy w sobotę wracając z Gietrzwałdu.” - Emil K.

„Bardzo podobały mi się stare domki w skansenie, było ciekawie nad jeziorem, mogłem przejechać się sportowym samochodem o mocy 200 KM! Fajnie też było na zamku.” - Michał K.

„Fajnie było w Nidzicy, mieliśmy fajnych opiekunów, super było nad jeziorem, ponieważ mogłam się przejechać samochodem sportowym, płynęłam też łódką.” - Barbara P.

„Fajnie było na wyjeździe – jeździłam sportowym samochodem, płynęłam też łódką. Super był też pokaz ogni zaraz po koncercie na zamku oraz dyskoteka.” - Magda P.

„Dla mnie super było na dyskotece na zamku, po pokazie ogni, poznałam wiele miłych osób.” - Katarzyna P.




„Bardzo mi się podobał pokaz pochodni, msza w Gietrzwałdzie, przejażdżka jeepami, zabawa integracyjna.” - Andrzej K.



„Bardzo mi się podobała tablica poświęcona Janowi Pawłowi II w budynku WTZ w Nidzicy, domki w skansenie oraz występy kapeli góralskiej.” - Ela J.





„Wyjazd do Nidzicy był dla mnie niesamowitym przeżyciem, poznałam wielu naprawdę wyjątkowych ludzi, którzy przyjęli nas jak rodzinę. Dzięki uprzejmości i gościnności p. Ewy zwiedziliśmy wiele pięknych miejsc, m.in. kościół w Gietrzwałdzie, kościół św. Huberta, skansen. Nie ma słów, które mogłyby opisać to, co tam przeżyłam i co dla siebie z tego wyjazdu wyniosłam. Jedno wiem – chcę pomagać innym. Dziękuję za wszystko organizatorom oraz p. Marii Lisek – Ziębie.” - Marzena P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz