sobota, 20 października 2012

Relacje uczestników WTZ


Kasia K.
Bardzo miło i przyjemnie gościli nas uczestnicy z warsztatów.
Mogliśmy spotkać wielu życzliwych ludzi.
Mogliśmy się zaprezentować w fajnym przedstawieniu, które dało mi wiele radości

Marcin R.
Podobał mi się ten wyjazd, było bardzo fajnie.

Marek R.
Z wycieczki Kałków podobał mi się występ WTZ w Kałkowie - Godowie, o życiu codziennym w warsztacie. Byliśmy też na Św. Krzyżu, zwiedzaliśmy różne kaplice. Później wszyscy weszliśmy na sam szczyt kościoła seminaryjnego podziwiać widoki i robiliśmy zdjęcia.

Ela J.
Najbardziej podobał mi się pomnik samolotu Tupolewa upamiętniający Prezydenta z żoną.
Podobał mi się też pomnik z Matką Boską i robiłam sobie przy nim zdjęcia. Fajny był występ WTZ w Kałkowie, podobali mi się uczestnicy z warsztatu. Widziałam strusia i osła.

Kasia P.
Mi najbardziej podobały się pomniki i Pan Jezus i jak wchodziłam na samą górę bo tam trzymaliśmy się za ręce i modliliśmy się. Tam było dużo zwierząt, które mi się podobały osioł, struś, kucyki były fajne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz